Повернення та обмін
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обмінювати товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути чи обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
2. Товар, після покупки якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте за телефонами 0503689090; 0505509090 про намір повернути сплачений товар;
2. Надішліть товар транспортною компанією Нова Пошта м. Харків відділення № 17 т. 0505509090 одержувач Володимиров С.В. та повідомте № декларації надісланої посилки або доставте товар за фізичною адресою м. Харків вул.Балакірєва 20;
3. Доставку Новою Поштою оплачує покупець;
4. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів після передачі товару продавцю,
на банківську картку покупця.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте за телефонами 0503689090; 0505509090 про намір повернути сплачений товар;
2. Надішліть товар та необхідні для розгляду рекламації документи транспортною компанією Нова Пошта м. Харків відділення № 17 т. 0505509090 одержувач Володимиров С.В. та повідомте № декларації надісланої посилки або доставте товар за фізичною адресою м. Харків вул.Балакірєва 20;
3. Доставку Новою Поштою оплачує покупець;
4. Ми передаємо товар із документами на розгляд гарантійної претензії виробнику. Термін розгляду до 1-го місяця.
5. За результатом розгляду рекламації виробником, інформуємо покупця про прийняте рішення,
та подальші дії щодо повернення коштів/можливості обміну товару;
5. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів після прийняття позитивного рішення виробником, на банківську картку покупця.